Propozycja sezonowego menu

Soki, koktajle i smoothies przygotowujemy zawsze ze świeżych, sezonowych owoców i warzyw. Dzięki temu gwarantujemy, że nasze menu spełnia najwyższe, jakościowe standardy. Preferujemy owoce i warzywa od lokalnych dostawców, wspieramy polskich przedsiębiorców i polską gospodarkę. Jeśli gruszka, marchewka, jabłko, malina to tylko z krajowych sadów i upraw!


MENU PÓŹNO LETNIE / JESIENNE.   

Propozycja przykładowa. 


Każde menu opracowujemy indywidualnie z klientem w zależności od potrzeb oraz rodzaju imprezy. Zapraszamy do szczegółowego przejrzenia zakładki "Przepiśnik", gdzie można zapoznać się z aktualnymi trendami smakowymi i dołączyć koktajle i smoothies do własnego menu. Zachęcamy również do tworzenia własnych owocowo - warzywnych kombinacji. Jesteśmy otwarci na Państwa propozycje.

 Cena za zamówienie ustalana jest indywidualnie z każdym klientem, w zależności od:
  1. ilości zamówionych napojów
  2. rodzaju wykorzystywanych do napojów owoców

LEMONIADA CYTRUSOWA  - do wyboru wersja kwaśna i słodka, 300ml
(cytryny, pomarańcze, limonki, mięta, woda źródlana gazowana lub niegazowana)


"WYCISNIJ MNIE" , czyli świeżo wyciskane soki jednoskładnikowe, 300 ml:

"ZMIESZAJ MNIE", czyli mieszanka świeżo wyciskanych soków, 300 ml:

"ZMIKSUJ MNIE", czyli KOKTAJLE na bazie jogurtu naturalnego, 300 ml:

"ZBLENDUJ MNIE", czyli SMOOTHIES, 300 ml:

"WYCHYL MNIE", czyli shot w kieliszku, 20ml:

Zapraszamy do KONTAKTU




Etykiety: ,